KOVE MX250 to idealny wybór dla osób, które szukają motocykla crossowego, który zapewni im przyjemność z jazdy i zwycięstwa. Mocny silnik pozwala na szybkie i sprawne pokonywanie nawet najtrudniejszych przeszkód, takich jak wzniesienia, doły czy strome zbocza.
WYMIARY
SILNIK
NADWOZIE
Typ silnika
Chłodzony cieczą, jednocylindrowy, DOHC
Zawory
4 zawory, 4 zawory na każdy cylinder
Średnica x skok tłoka (mm)
77×53.6
Pojemność skokowa (cm³)
249
Moc maksymalna (kW/obr./min.)
28/11500
Moc (KM)
38
Max. moment obrotowy (N*M/obr./min.)
25/9000
Układ zasilania
Close-loop EFI
Dzięki lekkiej ramie i zwrotnemu zawieszeniu, KOVE MX250 staje się mistrzem łatwego manewrowania, umożliwiając pokonywanie nawet najbardziej wymagających zakrętów z łatwością. To nie tylko motocykl, to zaproszenie do prawdziwej przygody w terenie. Jego potężny silnik o pojemności 249 cm³ dostarcza imponującej mocy i momentu obrotowego, umożliwiając bezproblemowe przemierzanie trudnych przeszkód. KOVE MX250 to nie tylko pojazd off-road, to sposób na doświadczenie autentycznej radości z jazdy w terenie.
Wszelkie informacje prezentowane w niniejszym dokumencie, są przeznaczone tylko dla celów informacyjnych i nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego. Nie stanowią także zapewnienia w rozumieniu art. 4 ust. 3 Ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego, ani opisu towaru w rozumieniu art. 4 ust. 2 tej ustawy. Podane informacje na temat gwarancji pojazdu nie stanowią udzielenia kupującemu gwarancji. Podane ceny są zalecanymi cenami detalicznymi mogą różnić się u poszczególnych Dealerów KOVE. Powyższe ceny mogą ulec zmianom bez uprzedzenia w zależności od zmiany cen wprowadzonych przez producenta, jak również zmian w podatkach, opłatach i przepisach celnych. Oferowany asortyment pojazdów, akcesoriów i wyposażenia, jak też jego dostępność może różnić się od prezentowanego w niniejszym dokumencie. Przedstawione informacje są aktualne w chwili ukazania się niniejszej publikacji. Zużycie paliwa, emisja CO2 oraz masy są mierzone zgodnie z procedurami WMTC lub odnośnymi przepisami. Na skutek czynników takich jak: technika jazdy, warunki drogowe, warunki atmosferyczne, różnice w stanie ogólnym i wyposażeniu motocykli oraz pozostałych czynników, rzeczywiste zużycie paliwa i emisja CO2 mogą się różnić od zmierzonych wartości