28 900PLN BRUTTO
26 900PLN BRUTTO
Kategoria: A2, A
Odkryj rewolucję z Kove 510F! Nowe detale nadają niepowtarzalny charakter. Innowacyjny wyświetlacz podkreśla dynamikę jazdy, a nowoczesne wykończenie. To nie tylko motocykl, to styl życia. Wyróżnij się na drodze z Kove 510F - każda podróż to unikalne wydarzenie!
Typ silnika
Chłodzony cieczą, dwucylindrowy, DOHC
Zawory
8 zaworów, 4 zawory na każdy cylinder
Średnica x skok tłoka (mm)
72×61.2
Pojemność skokowa (cm³)
498
Moc maksymalna (kW/obr./min.)
35/8500
Moc (KM)
48
Max. moment obrotowy (N*M/obr./min.)
45/6500
Układ zasilania
EFI
Zaopatrzony w koła ze szprychami próżniowymi, klasyczne, okrągłe oświetlenie oraz solidną metalową konstrukcję, ten motocykl emanuje stylem i niezawodnością. Przełączalny ABS z zaawansowanym systemem wtrysku paliwa Bosch EFI zapewnia bezpieczeństwo i doskonałą kontrolę nawet w najtrudniejszych warunkach terenowych. Dzięki takiemu połączeniu zaawansowanej technologii i estetyki, ten pojazd staje się prawdziwą perełką dla pasjonatów jazdy w terenie.
Wszelkie informacje prezentowane w niniejszym dokumencie, są przeznaczone tylko dla celów informacyjnych i nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego. Nie stanowią także zapewnienia w rozumieniu art. 4 ust. 3 Ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego, ani opisu towaru w rozumieniu art. 4 ust. 2 tej ustawy. Podane informacje na temat gwarancji pojazdu nie stanowią udzielenia kupującemu gwarancji. Podane ceny są zalecanymi cenami detalicznymi mogą różnić się u poszczególnych Dealerów KOVE. Powyższe ceny mogą ulec zmianom bez uprzedzenia w zależności od zmiany cen wprowadzonych przez producenta, jak również zmian w podatkach, opłatach i przepisach celnych. Oferowany asortyment pojazdów, akcesoriów i wyposażenia, jak też jego dostępność może różnić się od prezentowanego w niniejszym dokumencie. Przedstawione informacje są aktualne w chwili ukazania się niniejszej publikacji. Zużycie paliwa, emisja CO2 oraz masy są mierzone zgodnie z procedurami WMTC lub odnośnymi przepisami. Na skutek czynników takich jak: technika jazdy, warunki drogowe, warunki atmosferyczne, różnice w stanie ogólnym i wyposażeniu motocykli oraz pozostałych czynników, rzeczywiste zużycie paliwa i emisja CO2 mogą się różnić od zmierzonych wartości