28 900PLN BRUTTO
25 900PLN BRUTTO
Kategoria: A
Odkryj moc i ducha wolności z Kove 500F Scrambler! Unikalny design spotyka się z doskonałą wydajnością, zapewniając niezapomniane przeżycia na drogach. Doświadcz przygód, które tylko Scrambler może oferować.
Typ silnika
Chłodzony cieczą, dwucylindrowy, DOHC
Zawory
8 zaworów, 4 zawory na każdy cylinder
Średnica x skok tłoka (mm)
67×66.8
Pojemność skokowa (cm³)
471
Moc maksymalna (kW/obr./min.)
35/8500
Moc (KM)
48
Max. moment obrotowy (N*M/obr./min.)
43/7500
Układ zasilania
EFI
Dwucylindrowy silnik o pojemności 471 cm3 gwarantuje wyjątkową dynamikę i niesamowite osiągi. Chłodzenie cieczą, układ DOHC i 4 zawory na cylinder zapewniają niezawodność i reakcję na każdy, nawet najmniejszy ruch manetki gazu.
Maksymalna moc 35 kW przy 8500 obr./min i moment obrotowy 43 Nm przy 7500 obr./min, pozwolą Ci cieszyć się pełną swobodą jazdy na każdym terenie.
Wszelkie informacje prezentowane w niniejszym dokumencie, są przeznaczone tylko dla celów informacyjnych i nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego. Nie stanowią także zapewnienia w rozumieniu art. 4 ust. 3 Ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego, ani opisu towaru w rozumieniu art. 4 ust. 2 tej ustawy. Podane informacje na temat gwarancji pojazdu nie stanowią udzielenia kupującemu gwarancji. Podane ceny są zalecanymi cenami detalicznymi mogą różnić się u poszczególnych Dealerów KOVE. Powyższe ceny mogą ulec zmianom bez uprzedzenia w zależności od zmiany cen wprowadzonych przez producenta, jak również zmian w podatkach, opłatach i przepisach celnych. Oferowany asortyment pojazdów, akcesoriów i wyposażenia, jak też jego dostępność może różnić się od prezentowanego w niniejszym dokumencie. Przedstawione informacje są aktualne w chwili ukazania się niniejszej publikacji. Zużycie paliwa, emisja CO2 oraz masy są mierzone zgodnie z procedurami WMTC lub odnośnymi przepisami. Na skutek czynników takich jak: technika jazdy, warunki drogowe, warunki atmosferyczne, różnice w stanie ogólnym i wyposażeniu motocykli oraz pozostałych czynników, rzeczywiste zużycie paliwa i emisja CO2 mogą się różnić od zmierzonych wartości