Kategoria: A2, A
Dynamiczny design, niska masa własna i innowacyjne rozwiązania, sprzęgło antyhoppingowe, sprawiają, że NK 321RR oferuje nie tylko unikalny wygląd, ale także bezpieczne i ekscytujące doświadczenia podczas każdej trasy. To nowoczesny i sportowy motocykl dla miłośników ulicznych szybkiej jazdy.
WYMIARY
SILNIK
NADWOZIE
Typ silnika
Chłodzony cieczą, dwucylindrowy, DOHC
Zawory
8 zaworów, 4 zawory na każdy cylinder
Średnica x skok tłoka (mm)
68.0×44.2
Pojemność skokowa (cm³)
322
Moc maksymalna (kW/obr./min.)
30.5/11000
Moc (KM)
42
Max. moment obrotowy (N*M/obr./min.)
29/9000
Układ zasilania
EFI
Odkryj nowy motocykl, 321RR, oferujący wyjątkowe bezpieczeństwo. Dzięki zaawansowanemu systemowi TCS i ABS, zapewnia stabilność, kontrolę oraz pewność na każdej trasie.
Wszelkie informacje prezentowane w niniejszym dokumencie, są przeznaczone tylko dla celów informacyjnych i nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego. Nie stanowią także zapewnienia w rozumieniu art. 4 ust. 3 Ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego, ani opisu towaru w rozumieniu art. 4 ust. 2 tej ustawy. Podane informacje na temat gwarancji pojazdu nie stanowią udzielenia kupującemu gwarancji. Podane ceny są zalecanymi cenami detalicznymi mogą różnić się u poszczególnych Dealerów KOVE. Powyższe ceny mogą ulec zmianom bez uprzedzenia w zależności od zmiany cen wprowadzonych przez producenta, jak również zmian w podatkach, opłatach i przepisach celnych. Oferowany asortyment pojazdów, akcesoriów i wyposażenia, jak też jego dostępność może różnić się od prezentowanego w niniejszym dokumencie. Przedstawione informacje są aktualne w chwili ukazania się niniejszej publikacji. Zużycie paliwa, emisja CO2 oraz masy są mierzone zgodnie z procedurami WMTC lub odnośnymi przepisami. Na skutek czynników takich jak: technika jazdy, warunki drogowe, warunki atmosferyczne, różnice w stanie ogólnym i wyposażeniu motocykli oraz pozostałych czynników, rzeczywiste zużycie paliwa i emisja CO2 mogą się różnić od zmierzonych wartości