21 900PLN BRUTTO
Kategoria: A2, A
To lekki motocykl o masie 153 kg, zapewniający doskonałą zwrotność i łatwość prowadzenia. Z silnikiem o pojemności 321 cm³ oferuje dynamiczne osiągi, a ergonomiczne wyższe siedzenie gwarantuje wygodę podczas podróży. To nowoczesny i sportowy motocykl dla miłośników ulicznych przejażdżek.
Typ silnika
Chłodzony cieczą, dwucylindrowy, DOHC
Zawory
8 zaworów, 4 zawory na każdy cylinder
Średnica x skok tłoka (mm)
68×44.2
Pojemność skokowa (cm³)
322
Moc maksymalna (kW/obr./min.)
29/10500
Moc (KM)
40
Max. moment obrotowy (N*M/obr./min.)
29/9000
Układ zasilania
EFI
NK 321R to doskonałe połączenie wygody i nowoczesnego designu. Ergonomiczne, wyższe siedzenie zapewnia nie tylko doskonałą widoczność i wygodę na długich trasach, ale także nadaje pojazdowi sportowy charakter, przyciągający spojrzenia. 321R to motocykl, który oferuje nie tylko lekkość i dynamikę, ale także sprawia, że jazda staje się prawdziwą przyjemnością. Odkryj uliczne przygody, podkreślając swój unikalny styl i pasję do motocyklowej wolności
Wszelkie informacje prezentowane w niniejszym dokumencie, są przeznaczone tylko dla celów informacyjnych i nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego. Nie stanowią także zapewnienia w rozumieniu art. 4 ust. 3 Ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego, ani opisu towaru w rozumieniu art. 4 ust. 2 tej ustawy. Podane informacje na temat gwarancji pojazdu nie stanowią udzielenia kupującemu gwarancji. Podane ceny są zalecanymi cenami detalicznymi mogą różnić się u poszczególnych Dealerów KOVE. Powyższe ceny mogą ulec zmianom bez uprzedzenia w zależności od zmiany cen wprowadzonych przez producenta, jak również zmian w podatkach, opłatach i przepisach celnych. Oferowany asortyment pojazdów, akcesoriów i wyposażenia, jak też jego dostępność może różnić się od prezentowanego w niniejszym dokumencie. Przedstawione informacje są aktualne w chwili ukazania się niniejszej publikacji. Zużycie paliwa, emisja CO2 oraz masy są mierzone zgodnie z procedurami WMTC lub odnośnymi przepisami. Na skutek czynników takich jak: technika jazdy, warunki drogowe, warunki atmosferyczne, różnice w stanie ogólnym i wyposażeniu motocykli oraz pozostałych czynników, rzeczywiste zużycie paliwa i emisja CO2 mogą się różnić od zmierzonych wartości