15 900PLN BRUTTO
Kategoria: B, A1, A2, A
Oto motocykl uliczny marki KOVE z pojedynczym wahaczem. Jego silnik o pojemności 124,8 cm3 generuje imponującą moc 11 kW przy 9500 obr./min, idealnie wpisując się w europejskie wymogi prawa jazdy kategorii A1. To nie tylko maszyna do jazdy – to także połączenie efektywności z designerskim wdziękiem, stanowiące doskonały wybór na codzienne przejażdżki.
Typ silnika
Jednocylindrowy, 4-suwowy, chłodzony cieczą, DOHC
Zawory
4 zawory
Średnica x skok tłoka (mm)
57.3×48.4
Pojemność skokowa (cm³)
124,8
Moc maksymalna (kW/obr./min.)
11/9500
Moc (KM)
15
Max. moment obrotowy (N*M/obr./min.)
12/8000
Układ zasilania
EFI
Dzięki zastosowaniu lekkich materiałów, masa własna tego motocykla ograniczona jest do zaledwie 135 kg. Z pewnością docenisz również obecność systemu ABS, który gwarantuje bezpieczne podróżowanie. Z niskim zużyciem paliwa, wynoszącym jedynie 1,8 litra na 100 km, staje się on doskonałym towarzyszem do codziennych wypraw na dwóch kółkach.
Wszelkie informacje prezentowane w niniejszym dokumencie, są przeznaczone tylko dla celów informacyjnych i nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego. Nie stanowią także zapewnienia w rozumieniu art. 4 ust. 3 Ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego, ani opisu towaru w rozumieniu art. 4 ust. 2 tej ustawy. Podane informacje na temat gwarancji pojazdu nie stanowią udzielenia kupującemu gwarancji. Podane ceny są zalecanymi cenami detalicznymi mogą różnić się u poszczególnych Dealerów KOVE. Powyższe ceny mogą ulec zmianom bez uprzedzenia w zależności od zmiany cen wprowadzonych przez producenta, jak również zmian w podatkach, opłatach i przepisach celnych. Oferowany asortyment pojazdów, akcesoriów i wyposażenia, jak też jego dostępność może różnić się od prezentowanego w niniejszym dokumencie. Przedstawione informacje są aktualne w chwili ukazania się niniejszej publikacji. Zużycie paliwa, emisja CO2 oraz masy są mierzone zgodnie z procedurami WMTC lub odnośnymi przepisami. Na skutek czynników takich jak: technika jazdy, warunki drogowe, warunki atmosferyczne, różnice w stanie ogólnym i wyposażeniu motocykli oraz pozostałych czynników, rzeczywiste zużycie paliwa i emisja CO2 mogą się różnić od zmierzonych wartości