KOVE

HISTORIA KOVE

2017

Wprowadzenie Marki

Założyciel i wizja:
Renomowany były zawodnik Zhang Xue ustanawia markę KOVE MOTO
z nadrzędną misją skupiającą się na "doskonałości wydajności".

Cel:
Rewolucjonizowanie branży motocyklowej przez oferowanie maszyn,
które zaskakują zarówno wydajnością, jak i niezawodnością.

2017-2020

Pierwsze Kroki i Umocnienie Pozycji

Ewolucja Marki:
Stabilizacja i umacnianie reputacji marki na coraz bardziej konkurencyjnym rynku.

Dynamika Sprzedaży:
Wprowadzenie na rynek produkty, które zasługują na uwagę, choć precyzyjne dane sprzedażowe z tego okresu pozostają nieujawnione.

2021

Rok Konsolidacji i Wzrostu

Mocny Wzrost:
Niesamowity ok. 40% roczny wzrost sprzedaży.

Zasięg Rynkowy:
Rekordowa liczba 20 000 sprzedanych jednostek w tym samym roku.

Ekspertyza i Jakość:
Wykorzystanie komponentów od czołowych globalnych marek motocyklowych, co gwarantuje najwyższą jakość i niezawodność.s

2017 do dziś

Ekspansja na Rynki Globalne

Globalna Sieć:
Ekspansja do 497 salonów sprzedażowych na całym świecie, demonstrując globalny zasięg i atrakcyjność marki KOVE.

Triumfy Sportowe

Debiut w Rajdzie Dakar

Udane uczestnictwo w jednym z najbardziej wymagających wyścigów off-road na świecie, co stanowi spełnienie marzenia założyciela i otwiera nową kartę w historii KOVE MOTO.

Zakotwiczenie w WSBK:
Rosnące uznanie w mistrzostwach World Superbike (WSBK), podkreślając gotowość do rywalizacji na najwyższych sportowych szczeblach.

Bieżące działania

w Zakresie Badań i Rozwoju

Inwestycje w Innowacje:
Nieustanne angażowanie w prace badawcze i rozwój, mające na celu ciągłe doskonalenie oferty.

Perspektywy na przyszłość

Debiut w Rajdzie Dakar

Portfolio Produktów:
Plany rozszerzenia oferty o nowe, innowacyjne modele.

Długofalowa Wizja:
Nieugięte dążenie do urzeczywistnienia ambicji, które zakładają utrzymanie czołowej pozycji w branży.